Pin-up makeup

neděle 15. února 2015

Po dvou celkem rozsáhlých článcích to chci uvolnit a to opět nějakým líčením. Myslela jsem si, že z toho udělám Get Ready With Me na ples, ale jelikož jsem už nestihla nafotit celý outfit, je z toho pouze návod na celkem jednoduchý pin-up makeup. 

Zde klasicky vše, co jsem použila:



Světlo to možná vyhladilo, ale můžete mi věřit, že moje pleť vypadala jak při neštovicích, takže tentokrát si to říkalo o vrstvy makeupu. Nejdříve jsem na pleť nanesla vyhlazující bázi od Dermacolu a poté samotný makeup. 



Makeup nanáším buď samotný a nebo si udělám takový homemade BB cream z obyčejného denního krému a pár kapek makeupu (nebo obojí, když je potřeba).
Korektorem zesvětlím oční okolí a vše přepudruji (světlý pudr na střed obličeje, tmavším ho orámuji). 



Obočí vykreslím tmavým stínem za pomocí malého štětečku a lehce si vykonturuji lícní kosti matným hnědým stínem (ano, očním :D dont judge me).
Tvářenku ve starorůžovém odstínu nanesu na vnější stranu jablíček a nejsvětlejší odstín na vrcholky lícních kostí a na vnitřní stranu jablíček. Obličej to opticky rozsvítí. Občas k velkým kouzlům stačí tyhle malé kosmetické nuance. :)



Víčka jsem poprášila světlým hnědošedavým stínem a do záhybů nanesla matný hnědý, jen tak lehce, aby se neřeklo. V podstatě stejné líčení očí jste už mohli vidět tady.
Navíc jsem prosvětlila vnitřní koutky očí a záhyb pod obočím světlým bílo-shimmerovým stínem.



Přichází na řadu linky, v klasickém pin-up líčení bych je udělala určitě výraznější, ale nechtěla jsem na plese tolik bít do očí a v kontrastu se zářivou červenou rtěnkou jsem zvolila linky užší, ale poměrně dlouhé. 
Nejdříve jsem si udělala šablonu perem od Lancomu nejenom díky syté barvě, ale i výdrži. Nákres jsem namalovala pouze na vnějším koutku oka a udělala s ním klasickou vlaštovku. 



Na dokreslení celé linky jsem si vzala na pomoc tekuté linky od elfu. Pokud dělám běžné denní líčení začínám linku tak od vnější třetiny oka, protože to více sedí k mému typu víček. Mám celkem kulaté a zapadlé oči a tenhle trik je skvělý na prodloužení očí. 
Každopádně u výraznějšího líčení kreslím po celé linii a na to je úzký elfí štěteček to nejlepší. Na závěr už jen prodloužím a dokreslím vlaštovku a je hotovo. 



Potom stačí přidat několik vrstev řasenky a je hotovo (alespoň co se týče očí). 
Chybí nám ale samozřejmě rtěnka. Pro tohle pin-up líčení jsem zvolila jako základ Lancome In Love 181 N a po obtisknutí do ubrousku ji přetřela ještě jednou vrstvou Rimmelky v odstínu 166 Temptation. 

Zde je výsledný look:



Fotila jsem to na několikrát, jednou to jen tak zkoušela (instagramovka), potom to fotila pro blog (jak jste to viděli teď) a potom přímo na ostro (na ples). Chtěla jsem vám ukázat, že ani vlasy většinou moc neřeším a pokud je chci mít hezčí než jindy, profoukám je difuzérem pro lepší vlny a prameny, co se mi nelíbí, navlním žehličkou. 


vlevo - instagram, vpravo - ples (ještě bez rtěnky)

Jaké líčení a účesy volíte na ples vy? Berete to jednoduše nebo se právě chcete odvázat (ohledně líčení, ne hektolitry vína :D)?


Mějte se krásně a plesejte s radostí! 

:) 

26 komentářů:

  1. Já teda neplesuju vůbec, byla jsem akorát na imatrikulaci a pak půjdu až na maturiťák, hihi. Líčení se ti moc povedlo, obdivuju ty linky, ty mi vubec nejdou.
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže hádám, že šaty a podpatky nejsou tvými nejlepšími kamarády? :D A díky moc, je to jen o tréninku! :)

      Vymazat
  2. Páni, hlavně ta rtěnka ti velmi sluší, ty linky jsou také nádherné
    http://alotsofsecret.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji! To rodina mě za rudou rtěnku vždycky lynčuje. :D

      Vymazat
  3. Páni, ty linky! Takové bych chtěla umět, to bych se pak možná i líčila. :D Možná je to můj zvyk, ale líbíš se mi více nenalíčená. Připadáš mi taková éterická a skoro bych to přirovnala k nadpozemské bytosti. Kdybych s tebou chodila do třídy, mohla bych na tobě oči nechat. Tím nemyslím nic zlého :D. A s těmi rudými rty už to nějak postrádá tu nadpozemskost, což je asi účel, protože si nepamatuji, že by nějaké pin-up žena byla éterická. Ale obdivuji, že se dokážeš namalovat dokonale, bez nějakých chyb. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takový kompliment k mojí osobě je úplně první - především, když se týká mého nenamalovaného obličeje. Doufám, že když občas chodím do albertu pro rohlíky, myslí si to o mě i zamračená pokladní. :D Avšak silně o tom pochybuji. Jsi moc a moc hodná!
      Já ani pořádně nevím, jak bych slovo éterická pochopila, evokují se mi hned víly a elfové a Pán prstenů, takže je pravda, že pokud by se jednalo o takové bytosti, elegantní ženy z první půlky 20. století by si o éteričnosti mohly nechat zdát. Beztak jsou mi asi bližší a právě proto jsem milovnicí červené rtěnky. :)
      Asi teď budu mít ale menší problém vyjít nenamalovaná, takže díky! :)

      Vymazat
    2. No, lidé o člověku smýšlejí, jak on smýšlí o sobě. Pokud si sama myslíš, že vypadáš strašně nenamalovaná, tak si to myslí i tvoje okolí, protože tu myšlenku sama posiluješ. No, myslím si, že to tak má hodně holek, protože se schovávají za masky. No, jsem ráda, že jsem tě potěšila. :-)

      Vymazat
  4. Wow! Pěkné líčení! Opravdu ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Si brutálne krásna :) A tá linka sa ti vážne skvele podarila..
    natalihnat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brutálně krásná :D to je brutálně skvělý sousloví. :D Snad to znamená "moc" a ne "panebože, seš tak ošklivá, až je to vlastně hezký". :D

      Vymazat
  6. Moc ti to sluší! :) Ten Makeup je strašně zajímavý.

    ~~~~
    Budu ráda když navštívíš můj nový blog a zanecháš nějaký milý komentář :') ♥
    http://lehoneyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. mě ty linky vůbec takhle děla nejdou :D a velmi se mi líbí odstín rtěnky :)
    Já se maluju většinou kouřovým líčením - kouřové stíny. Černá ke kraji, uprostřed stříbrná a vnitřní část oka mám bílou. Ve výsledku (po úpravě) mám půlku víčka černou. Ale vždycky se mi to líbí :)
    Když chci změnu používám hnědou/červenou/modrou třpytivou linku, podle barvy šatů, apod.. Ale kouřový líčení mi přijde vážně skvělý :)
    Jinak tváře tvářenkou nijak neřeším, bronzer nepoužívám. Na rty jen barevné labello, protože oči líčím nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Linky se dají naučit! Musíš trénovat, jako násobilku. :D Potom je určitě za nic nevyměníš, možná ani za kouřovky! :) Uznávám ale, že i ty mají kouzlo, na černé si já většinou moc netroufám, protože mám potom pocit, že mi to opticky zmenšuje oči, ale hnědé, ty v oblibě mám. :)
      Tvářenku a bronzer jsem pořádně začala používat tak poslední rok, dva - je to takovej vyšší level. :D

      Vymazat
  8. Presne takýto makeup môžem :) JEdnoduchý a zároveň neskutočne sexy! A čo je bonus - páči sa to aj chlapom (teda aspoň tomu môjmu áno) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu! Akorát si tedy nejsem jistá s těmi muži, mám takový pocit, že se výrazných rtěnek bojí (asi aby se neušpinili :D). :)

      Vymazat
  9. Makeup moc povedený a na ples dokonalý.

    Ale ... Za ty tvoje vlasy bych snad i vraždila! Moc krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc ti děkuji! Prosímtě :D i s takovými vlasy je dřina, obzvlášť s jejich tíhou! Řekla bych, že když mě bolí hlava, tak právě z nich. :D

      Vymazat
    2. Já nikdy neměla nějak extra dlouhé vlasy. Max k lopatkám a pak mi to nerostlo a vypadávalo. Rok a kousek jsem se naštvala a šmikla to úplně. Je s tím stejná dřina, jako s delšími. Hlavně ráno vypadám jak ubytovna vrabčáků. :D

      Vymazat
  10. Škoda že jsi tak nalíčená nešla na ten ples, moc ti to slušelo :) a vlasy na poslední fotce máš parádní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam tak nalíčená šla, možná si to jen nepochopila. :) Možná i do nějakého dalšího článku hodím fotku. :) A díky!

      Vymazat
    2. Mně právě přijde, že na té fotce vpravo už nemáš takovou výraznou tu linku :) ale to je asi jen fotkou ;)

      Vymazat
    3. Jo takhle, no to je asi jen tou fotkou a osvětlením. :)

      Vymazat
  11. Strašně krásné, moc moc ti to sluší, hlavně ta červená rtěnka ti prostě padne! No a ty linky jsou taky pro tebe jako stvořené!:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas. :)