Úschovna vzpomínek

neděle 5. ledna 2014

Good things in 2013

Takhle jsem si já pojmenovala svoji "šťastnou sklenici", která sice vůbec nebyla sklenice, ale jenom starý kelímek od kafe.
Vsadím se, že spoustu lidí při vyhlašování 10..9..8..7...má v sobě zvláštní vzrušující pocit, že něco končí, něco začíná a jak to tak bývá, spoustu z nich taky chytí nostalgické vzpomínání. A aby nakonec lidé nespadli do melancholie, je tu "šťastná sklenice".

Minulý rok jsem narazila na tenhle obrázek...

pro vaše potřeby jsem už přeškrtla rok 2013 ;)


...a přišlo mi to jako skvělej nápad. Zrovna jsem žádnou malou pěknou zavařovací sklenici s víčkem neměla, takže jsem prostě popadla to, co mi můj pokoj zrovna nabídl.



Já jsem sice často zapomínala lístečky psát, ale beztak jsem hrozně vděčná, že jsem se vůbec snažila. Po Silvestru jsem si všechny ty poznámky přečetla a měla jsem vážně radost. Člověka to vrátí do vzpomínek, do dne, kdy lísteček napsal, a má možnost zažít to všechno ještě jednou. Je to vlastně takový stroj času.

A letos odznovu :) Očekávám mnohem víc lístečků a víc pěkných vzpomínek. Už se nemůžu dočkat!

Přidejte se ke mně ;)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas. :)