Kabelkové nutnosti

pátek 18. září 2015

Která blogerka či youtuberka se alespoň jednou nezabývala svojí kabelkou a neukázala nám, co v ní je. Není to náhoda, že to dělá každý, protože zkrátka (skoro) každý máme tyhle videa/články rádi. Holt jsme zvědavé bytosti. Já k nim, co se týče kabelek určitě patřím. 
Nejenom, že ráda obdivuji kabelky samotné, ale nechávám se ráda inspirovat různými produkty, které si daná slečna oblíbila. 

Řekla jsem si, že je řada i na mně. Na začátku srpna jsem si pořídila tuhle krásnou kabelku z CCC v tělovém odstínu a jsem z ní od té doby naprosto nadšená. Přesně je od značky Jenny fairy, je to taková střední velikost, kdy tam dáte vše potřebné, ale například do školy ji už brát nemůžete, protože učení se vám tam nevejde. (Formát A4 sice ano, ale třeba jen jeden či dva sešity.)

Kombinuje barvu tělovou se zlatými doplňky i s černým lemováním. Na přední straně mi dva ozdobné zipy připomínají lehce Celine bag, i když je to paradox, že ta zrovna žádné zipy nemá, tvoří to ale opticky takový ten netopýří dojem. Dále má hlavní kapsu na zip a ze zadní strany je ještě menší uzavíratelná kapsa. 
Znáte ten pocit, když v obchodě najdete překrásnou kabelku, ale z jejího vnitřku se vám chce zvracet? No, to se mnou většinou dělá leopardí výšivka, na kterou v CCC taky občas narazíte. Každopádně tato má naštěstí absolutně jednoduchý, přesto roztomilý vzor - bílé puntíky na hnědém podkladu. Vnitřek vylepšuje i další malá kapsa na zip a dva rozdělovače pro menší nutnosti. 
Kabelku můžete nosit na předloktí i na rameni díky dlouhému popruhu. Stála mě myslím 700 Kč. (A popravdě bylo by super, kdyby alespoň o stovečku zlevnili, už se mi na zadní straně poškrábala :/.)


Aneb jak vám kocour a vozík zkazí pokus o uhlazenou blogerskou fotku. :D


Pojďme se ale už podívat, co je uvnitř. 
Musím říct, že to, co vidíte, je vše nutné, co tahám většinou všude s sebou. Časopisy a knížka se občas akorát zamění za učebnici, skripta nebo další materiály do školy. Deodorant také nenosím úplně 100%, ale berte ho jako pozůstatek léta (protože já se potím jako .....).
P.S.: Pokud se vám zdají některé fotky rozmazané, viňte našeho postiženého labradora, který se mi stále snažil dostat do obličeje. :D


V zadní kapse byste nalezli pouze klíče, ráda je mívám na odděleném místě, kde jsou vždy hned po ruce. Pro jistotu mám na nich ale hned několik těžkých klíčenek, které jsou - výhradně všechny - cestovatelské poklady. Klíčenku z Dubaje a Kuby mám od mé slovenské babičky z jejích cest a poněkud creepy motýla jsem si přivezla z botanické zahrady v Bogoru, tedy z Indonésie. 


Mobil nosíme každý, o tom už není pochyb. Já si před rokem pořídila Samsung Galaxy S4 a jsem s ním naprosto spokojená. Doporučuji. :) 



Opravdu vzhledné maličkosti, že? Ubrousek na čištění brýlí, který jsem v Indonésii radši balila do igelitového sáčku, nosím už takhle pořád. Dále žvýkačky, protože znáte to sami, vždycky, když je potřebujete, tak je nemáte. A naprostou zásadou je jelení lůj, jak víte velký Astrid je mojí top jedničkou, ale v kabelce nosím malou verzi obohacenou o jojobový olej. Nedávným přírustkem je pomerančový balzám od Avonu a musím říct, jsem zatím spokojená!
Mimochodem všimli jste si modré flašky? Nedám na ní dopustit! Je od Tupperware a už v životě bych se k obyčejným plastovkám nevrátila. 



V kosmetické kapse nosím deodorant, lesk na rty (dříve byl průhledný :D ), zmatňující ubrousky, které jsou nutností, pokud se hodně potíte či máte mastnou pleť a parfém. 

K tomu parfému...v podstatě nikomu se nelíbí, každému přijde jeho vůně moc těžká, moc sladká a zkrátka ne pro mě. Pravdou je, že jsem ho odcizila babičce - pokaždé, když jsem přijela na návštěvu, stříkla jsem si ho na šíji a do vlasů a užívala si jeho vůni i několik dnů potom (z těch vlasů opravdu nevyprchává). Nakonec babička usoudila, že používám víc než ona a nechala mi ho. A já jsem jí za to nesmírně vděčná!



Dalšími letními nezbytnostmi byly pro mě pudr Stay Matte od Rimmelu (Transparent) a nude rtěnka od Maybelline (725 Tantalizing Taupe). 



Něco na čtení je vždy potřeba. Momentálně čtu motivační knížku od české autorky Zdeňky Jordánové Poznej svůj cíl, popravdě zatím se mi to moc nelíbí, je to všechno až takové moc sluníčkové a naivní, na The Secret to nemá. Časopisy moc nekupuji, ale ráda jednou za čas šáhnu po Bazaar (dříve to bylo Cosmo) a po Indonésii jsem si svoji cestovatelskou auru chtěla udržet pomocí National Geographic a povím vám jedno - do toho časopisu jsem se zamilovala! V kabelce nosím už i zářijové číslo. 
Retro peněženku jsem si před pár lety koupila zde a antibakteriální gel a papírové kapesníčky nosí dnes už asi každý. :) 

A co nosíte ve své kabelce/tašce vy? Jakou nejdivnější věc tam momentálně máte? 


Mějte se krásně! 

:)

11 komentářů:

  1. Tak v kabelce já osobně mám hlavně bordel. Nedaří se mi dodržovat ukládání věcí do patřičných kapes, takže většinu času strávím hledáním čehokoliv v kabelce :D ...Jo a jen jedna maličkost - holt se píše s "t" :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bordel může přeci být i známkou orientace v chaosu! :D Děkuji ti za upozornění na hrubku, tohle "holt" by mě nikdy samotnou nenapadlo. :D

      Vymazat
  2. Ja ty rozdelovaci kapsy uprostred kabelek nesnasim. Chci priste velkou kabelku a aby tam byla jen dira a konec zadnych dvacet kapes na zip :D ale i tak ta tvoje je moc pekna. Rada ostatnim cumim do kabelek. Ted to nemyslim jako skutecne ale skrz clanky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To mě překvapuje! :D Neumím si představit, že existuje někdo, koho baví se ve své velké kabelce rachtat a dostávat panické záchvaty, že "teď už jsem ty klíče fakt asi ztratila". :D A děkuju! Já jsem na tom stejně. :)

      Vymazat
  3. Ja tiež nosím v kableke asi všetko aj to čo netreba, ale u nás žien je to asi normálka, nosím tam sos lekárničku, kľúče, peňaženku mobil a mojou špecialitou sú očné kvapky - umelé slzy, pri práci s počítačom sú fakt záchranou. A ešte handričku na okuliare a nikdy mi nechýbajú slnečné okuliare, nosím ich v kabelke vždy aj počas zimných mesiacov, aby ma ostré slnečné lúče neprekvapili.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímalo by mě, co vše obsahuje tvoje SOS lékárnička. :D

      Vymazat
    2. Nejaký liek proti bolesti, od alergie a na problémy so žalúdkom, potom rýchloobväz pre prípad úrazu, porezania alebo takýchto vecí a to je asi tak všetko, o vlastne nie, ešte tampón, keby niečo.

      Vymazat
  4. o.O v mojí kabelkce je pěkná nuda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas. :)