Satén na očích

pátek 11. prosince 2015


Málokdo o mně neví, že miluji satén. Miluji ho totiž tolik, že je to pravděpodobně jedna z prvních věcí, které na sebe povím. Obdarujte mě čímkoliv ze saténu a budu vás milovat! Saténové povlečení, saténové pyžámko, saténové košilky - kde to klouže, tam to jede. Echm. Teda. Chtěla jsem říct, že mám ráda satén. Je to má hlaďoučká ochrana. Vážně. Kamarádka jednou sjela z postele, když na mě skočila. Jakože jen tak. Kamarádsky. (bože Aneto!)

Takže co to má co do činění s očním krémem od Ryoru? No hádám, že vám to docvaklo. Je to satén v tubičce. Zopakujte to. Satén v tubičce. Tohle není recenze. Tohle je óda. 

To víte, přehoupla se dvacítka a tak si říkám "holka, už seš stará, chtělo by to oční krém", přece jenom každá youtuberka si elegantně vklepává ukazováčky krém pod oči a já taky chtěla klepat, že jo. 
Ale ty vado, ty ceny! To mě polej kokosovym olejem. Skoro tři stovky za takovou malou věc? No hádám, že tak stará ještě nejsem, oukej, tak žádný vklepávání nebude.

Jenže potom....POTOM... jsem ho našla. 




Jen tak tam postával, jakoby nic, na regálu v sekci kosmetiky v takových těch obchodech, kde mají od lopat, přes rohlíky až k plínám pro mimina zkrátka úplně všechno. 
Ryor. Chm. To je taková ta značka. Taková ta pěkná, jakoby přírodní, ne? Tak kývám na mamku a říkám "hele mami, pěkný, ne?". Váhavě tedy šahám po krabičce, protože už tak nějak tuším, že bych se mohla zamilovat. Fíha, avokádový a jojobový olej...počkej, cože?...hlavní složka hned po vodě je avokádový olej?...kolik že to stojí? 99 Kč? Děláte si p*del? Come to mama, baybe. 

No a tak to tedy začalo. Dnes ho miluji a řeknu vám proč. 



Začnu vůní. Šalala. Tak svěží, jakoby po meruňkách, ale vlastně ne tolik, že by květiny? Máta? Já ti nevím, ale fakt to voní!
Balení je jednoduché, moc fajn a má matný finiš, šroubovací víčko, ale občas se tedy stane, že vymáčknete víc, než chcete. Na druhou stranu, kdo dává na obal tak pěkně a přehledně datum spotřeby? Navíc to vypadá docela luxusně, jednoduchý design, který na oko říká "jsem vyšší třída", ale stojí pár kaček. 
Teď už je na čase vymáčknout to tekuté zlato uvnitř. Opravdu to má lehce nažlutavělou barvu a prostě...já fakt nemám slov, je to tekutý satén, vážně je, prostě mi věřte. Když krém rozmažete, ihned vytvoří saténový film, který se rychle vstřebává, ale pocit hebkosti zůstane. Jako když se po dlouhé době napijete a ještě minuty potom máte příjemně zavlažený pocit. Pleť je ihned jasnější, hydratovanější a volá na vás hlasité "Děkuji!".



Od doby, co krém používám, mám stoprocentně menší kruhy pod očima (a to spím stejně mizerně jako předtím) a pleť je viditelně jasnější a vypnutější. Nejenom, že je radost krém nanášet, ale jako jeden z mála opravdu něco dělá a jsou vidět změny!

Ale teď přichází chvíle odhalení, odhalení jediné nevýhody...


Všimli jste si? Ano, je tomu vážně tak. Věková kategorie 30+. 
Samozřejmě, že jsem si všimla nápisu koenzym Q10, samozřejmě, že jsem věděla, že je to krém pro třicátnice, nejsem přeci slepá - teda jsem, ale ne zas tolik! 

Já prostě neodolala, byla to láska na první pohled a teď je na celý život. Kdo by chtěl takový zázrak připisovat jen desíti rokům, jaký škůdce by dovolil tohle někomu odpírat? PROČ?!
Ptala jsem se kosmetičky, zda je to problém a řekla mi pouze to, že je možné, že si na něj moje mladá pleť zvykne a bude to už potřebovat stále. Pokud je to "jenom možné", tak screw it...a big time!  

Já se svého saténového přítele nevzdám!



P.S.: Vaše maminka, teta i babička ho budou milovat, čestný skautský!

Používáte oční krém? Jaký? 

Mějte se krásně a přejte si Ryor pod stromeček!

:)


2 komentáře:

Děkuji za Váš čas. :)