Calm your soul - 6 hudebních léčiv

pátek 27. března 2015

Zas se mi to nějak nevydařilo a článek přidávám pozdě, neočekávaně a spontánně. Původně jsem měla v plánu něco úplně jiného, ale vyžaduje to trochu více času, který bohužel nemám (neumím si ho udělat). 
Nějaký obsah jsem ale vložit chtěla a řekla jsem si, proč vás nepotěšit dalšími hudebními orgasmy. Mám pro vás dneska 6 úžasných skladeb od šesti neuvěřitelně nadaných žen. Mezi známými tvářemi najdete pravděpodobně i takové, o kterých jste ještě neslyšeli...a to já nemůžu trpět! :) Přišli byste totiž o hodně. 

1. Salvation - Gabrielle Aplin



Hlas Gabrielly patří mezi mé nejoblíbenější, co se hudby týče. Její neuvěřitelně uklidňující barva hlasu dokáže ukolíbat jakýkoli vztek a její Salvation je spásou pro všechny nálady. Podpoří váš pláč, když to bude nutné, ale úsměv vykouzlí stejně důkladně. 

2. Say You Love Me - Jessie Ware



Smyslnost, lahodnost, vášeň s touhou na dlani, ale i poklidně vlévající se klid do žil mě vábí, když Jessie zpívá Say You Love Me. Miluji, jak se píseň mění a obsahuje veškeré aspekty krásné hudby - sílu, hloubku, své vlastní ticho. 

3. Dark Paradise - Lana Del Rey



Tahle píseň od Lany má pro mě velmi hluboký osobní význam. Připomíná mi dost těžkou dobu, kdy jsem se právě s touhle skladbou prakticky ztotožňovala. Možná proto je stále krásná a rezonuje mi v těle pokaždé, kdy ji slyším. 

4. Light Me Up - Birdy



Netuším, zda tuhle mladou umělkyni znáte, ale měli byste! Ohromí vás svou jedinečností, kterou budete cítit z její tvorby, z jejího vzhledu a především hlasu. Zrovna tahle písnička dokáže neuvěřitelně povzbudit a celkově u každé její písně budete mít pocit, že jste součástí něčeho vyjímečného. 

5. Crazy in Love (Beyoncé cover) - Sofia Karlberg



Orchestrálně je tahle skladba naprosto dokonalá. Sofia je tak talentovaná, že její hlas ve mně vždy ještě nějakou chvíli zůstává. Stoprocentně se podívejte i na její další covery, protože tahle holka to v sobě prostě má. Naprosto vás vyladí do melodie a souzníte s textem. Tohle je prostě takovým ztělesněným symbolem spalující lásky a touhy. 

6. Believe (Cher cover) - Ella Henderson



Já nevím jak vy, ale já se vznáším. Jedna z mála písniček, u kterých si při mém zpěvu připadám satsakramentsky cool a dokonce mám pocit, že se to dá poslouchat. Kde vězí to kouzlo, netuším. Možná dokonalost Elly přebíjí mou nedokonalost. Pro talentované lidi je vždy místo. Navíc tenhle cover originál beatne, ne?

Co říkáte na tyto skvělé umělkyně? Které ženy vás hudbou provází nejčastěji? A jak jste se vůbec dnes měli? :)

Mějte se krásně a nechte se inspirovat.

:)

8 komentářů:

  1. Miluju písně od Lany a tohle je jedna z mých nejoblíbenějších od ní.. Jinak ten cover na Crazy In Love znám a taky se mi dost zalíbil - zpívá krásně..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lana je taková má fázová láska, jsou doby, kdy si pouštím jen jí a potom mě to úplně přejde. :) Jsem ráda, že Sofii znáš taky!

      Vymazat
  2. Já teď nejvíc poslouchám Karise Eden - Australskou vítězku The Voice. Z jejího hlasu mám husinu. :3
    Alex Hepburn - Reckless :3
    Jinak se máme tak, že se nemůžu dočkat volna. Toho času je nějak málo všude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslechla jsem si od Karise Dynamite a přestože má naprostou jedinečnou barvu hlasu, asi mě neuchvátila. Za to Reckless je nádherná, hrozně mi to připomíná starý rockový balady.Myslela jsem si, že Alex Hepburn neznám, ale klikla jsem na Under a jenom "ahaa, to je tahle". :) Možná jsem našla novou oblíbenkyni. :)

      Vymazat
  3. Sofia me okamzite uchvatila svym hlasem a pisnicku Crazy in love mam mnohem radsi nez od Beyonce. :) Lena Del Rey je uzasna zpevacka a to vsichni vime.
    Birdy jsem objevila diky pisnicce "Help people the people" a je naprosto uzasna. :)
    Ostatni neznam, ale musim uznat, ze Ella je opravdu skvela. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Já jsem Sofii našla naprostou náhodou a spadla mi při prvním tónech brada. Je fakt talent.
      Jojo People help the people je krásná, lahodná na poslech, taky jsem jí tak objevila, mám pocit.
      Jsem ráda, že jsem ti pomohla objevit nové talenty! :)

      Vymazat
  4. Krásné písničky, některé jsem ani neznala. Díky za rozšíření obzorů v rámci hudby :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas. :)