Dubnové nákupy

pondělí 20. dubna 2015

Jak jste si už asi všimli, poslední dobou nějak nezvládám přidávat pravidelně v mojí klasickou neděli. Omlouvám se, není to leností nebo nedostatkem nápadů, ale nedostatkem času. Škola mě ubíjí, moje mozková kapacita se musí zvětšovat, přičemž se očividně zmenšuje a víkendy trávím furt někde, nejčastěji s mojí nově narozenou sestřenicí (v článku Reflecting on 2014 jsem psala, že jeden z mých nejlepší okamžiků bylo zjištění, že teta je těhotná). Upřímně jsem to těhotenství prožívala asi stejně hodně jako moje teta a teď když už je ta naše holka venku, jsem radostí bez sebe. :D Trochu odbočuji, co? 

Každopádně se k aprílovému počasí přidalo i to, že mi moje kosmetické cennosti začaly docházet a už si to říkalo o návštěvu drogerie. TETA byla moje samozřejmá volba a zase jsem neprohloupila...já ty jejich slevy a výprodeje miluju. 

Můj nákup s mojí tetou Soňou vlastně dost souvisel, protože skoro půlku bude vlastnit ona. Zrovna dnes má totiž narozeniny a jsou to její první narozeniny, které oslaví jako maminka. Jako dárek mě napadl set pro maminku, různé drobnosti, které by se jí v této době mohly hodit - jelení lůj, deodorant, lesk na rty apod. Ke všemu napíšu malou kartičku s nějakou vtipnou poznámkou, jakože ten balíček kapesníků je na slzy, až bude mít chuť řvoucí miminko vyhodit z okna a že ta sýrová omáčka v pytlíku je přeci jasná věc, protože kdo má čas vařit, že jo. :) A prostě tak všelijak. Pohled s kočičkou, které ona miluje, jednu nezdravou Milu na pohlazení nervů a vyvolanou fotku malé rodinky hned po porodu. 

To abyste měli inspiraci na dárky pro novopečené maminky (protože každý přece takovou nějakou v rodině má). :D




Deodorant ve spreji od Nivey je sázka na jistotu, neboli nic tím nezkazíte. Potit se sice asi budete (jako vlastně s každým drogerijským deodorantem), ale smrdět ne. Mimochodem mají teď super slevu, za jakékoliv tři deodoranty od Nivey zaplatíte jenom stovku. ;) 
Dále průhledný lesk od Rimmelu z výprodeje (za dvacku!), snad to Soně ani mně nevyžere rty. Jmenuje se Vinyl Gloss (odstín 800 crystal clear) a pravděpodobně by měl opticky zvětšovat rty. Já ho vzala prostě proto, že obyčejný průhledný lesk na rty se vždy hodí. 
A silné trio pro mojí Soňu (protože oslovení teta je prostě fuj) zakončím svatým grálem všech jeleních lojů - Astridem v lepidlové formě. Napíšu vám o něm celý článek, protože on je prostě můj nejlepší kámoš (jde si ruku v ruce se suchým šamponem). 




Jelikož mi došel denní krém od Nivey (o kterém si můžete přečíst recenzi tady), bylo na čase pořídit si jiný. Měla jsem nutkání koupit stejný, ale potom jsem zahlídla Triple Active Fresh od L'oréalu ve výprodeji za 79 Kč a volba byla jasná. Jako ano, jsem si vědomá, že koupit krém ve výprodeji je docela risk, protože mu pravděpodobně končí záruka apod., ale prostě jsem nemohla odolat, oukej? Jde o intenzivní hydratační gelový krém a ráda bych na něj udělala recenzi, takže vám zatím víc neprozradím. :) 


I mycí gel už má na krajíčku, takže jeho místo brzy obsadí tento hroznový od Garnieru, byl ve výprodeji také a to za 59 Kč. Můžete se těšit na článek se srovnáním dvou mycích gelů a mého tajného tipu na skvěle hladkou pleť. 


Další cenový hit, sprchový gel Palmolive za 25 kč! :D Navíc to ani není obyčejný sprchový gel, ale peeling/scrub, a proto volám třikrát sláva. Peeling v tekuté formě jsem totiž hledala v regálech už několik měsíců a buď jsem prostě úplně blbá, slepá a nikdy žádný neviděla nebo jsem prostě čekala na tenhle úžasný tropický gejzír. Fakt. To je vůně letních koktejlů (ne že bych vlastně nějaké pila). 



Článek zakončím sprejem s mořskou solí od Toni&Guy z řady Casual, jenž byl už dlouho položkou na seznamu "co si jednou musím pořídit". Zatím jsem ho zkoušela jen tak letmo, zkusmo, ale nemusíte se bát, že to nic nedělá. Určitě vlasy dostanou texturu a tvar, ale jak říkám, jsou to pouze první dojmy. Získala jsem ho za super cenu - 149 Kč - z původních 249 Kč, což si myslím, že je naprostá nádhera, doběhněte si pro něj taky, mají teď v Tetě totiž na celou značku slevu 40%. 

Co jste si tento měsíc koupili z kosmetiky vy? Jaká položka na seznamu už musí být u vás doma a jaký můj kup se vám líbí nejvíc? :)

Mějte se krásně a nakupujte chytře. 

:)

4 komentáře:

  1. na tým sprejom s morskou solou som rozmýšlala aj ja:)
    ak by si chcela, potešila by ma tvoja návšteva na mojom blogu http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už po něm od té doby šáhla hned několikrát, používám ho hlavně ve dnech, kdy moje přirozené vlny nejsou tak pěkné. :)

      Vymazat
  2. Ten deodorant mám a jsem s ním spokojená:) Pěkný článek a krásné věci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem napsala v článku, nebyl nakonec vůbec pro mě. :) Snažím se už používat jen přírodní + se občas stříknu nějakým tím sprejem. ;) A děkuji!

      Vymazat

Děkuji za Váš čas. :)