What I Got For Christmas 2014

neděle 11. ledna 2015

Je tu slibovaný přehled dárků, které jsem našla pod stromečkem. Byly to opravdu vydařené Vánoce a já bych asi nemohla být spokojenější. Dnes vám ukážu většinu dárků a potom si vyškrtáme můj vánoční wishlist.



Od mé kamarádky jsem dostala tuhle krásnou červenou rtěnku od Rimmelu. Je z řady Lasting Finish a je to sestra mé nejoblíbenější rtěnky Cutting Edge 120 (Autumnal shades). V obchodě jí nejspíš už nenajdete, jelikož kamarádka ji měla už delší dobu a sama ji používala, ale věděla, že lépe jí bude u mě. :D Je ovšem naprosto v pořádku a na netu jsem ji našla tady


Peelingovým mýdlem od Manufaktury jsem se obdarovala sama a vůbec toho nelituju. Tato značka totiž používá především přírodní složky, netestuje na zvířatech a navíc ta úžasná vůně citrusů! 

Dále perlový náramek od tety a dvě knížky - obě v angličtině. The Perks of being a Wallflower je moje druhá nejoblíbenější knížka a chtěla jsem jí už hrozně dlouho sama vlastnit a Girl Online, jak určitě sami víte, je kniha Zoe Sugg. (K celé té kauze a o samotné knížce možná napíšu článek.)



Od příbuzných na mě čekalo oční trio od španělské značky KEENWELL. Jak vidíte sami skládá se z řasenky, očních linek a kajalové tužky. Jelikož přemýšlím o recenzi, nechám si zatím své postřehy pro sebe. 



Tuhle multifunkční taštičku jsem dostala od mamky a je to takový hybrid mezi penálem a kosmetickou taštičkou. Uprostřed je menší odnímatelná taštička na všechny vaše kosmetické pomocníky a vedle je spoustu prostoru na propisky, zvýrazňovače a tak dále a tak dále. Vlevo je i menší kapsa se zrcátkem a držátkem na propisky/štětce? :D 



Pod stromečkem čekala i tahle vtipná propiska s mým jménem a významem "milostná", což mě docela pobavilo, protože tohle byl dárek opět od maminky. :D Oranžový glitrový lak mi byl poslán kouzelnou Vivi už někdy na podzim (skrz giveaway), ale já to prostě považovala za vánoční dárek a že jsem se ho na Vánoce a na podzim nanosila! :) No a taky musím zmínit úžasnou bázi pod makeup od Dermacolu. Jak někdo mohl vymyslet něco tak úžasně hebkýho?



V této sbírce vidíte jelenní loje (ten modrý Astrid je můj druhý nejoblíbenější vůbec), stříbrný řetízek, který bohužel nevím, jestli unosím, protože já na doplňky moc nejsem a modr srdíčkové náušnice. Echm, ne že bych si pod stromeček přála modré srdíčkovské náušnice. :D Je to první dárek od jednoho z bráchů, který už ví, že Ježíšek neexistuje (Panebože!) a upřímně...asi je nikdy nikam nedám a nechám si je na památku.

Figurka vlka....tady vám trochu přiblížím situaci. V rodině nebyl nejspíš nikdo, kdo by mě v tetování podporoval, buď byli tací, kteří mě bombardovali útoky a výhružkami nebo takoví, kteří sice nesouhlasili, ale mlčeli. Od té doby, co si nosím hrdě vlka na mém předloktí, stala se ze mě doslova vlčí žena. Táta na návštěvách vypráví, že mám tetování, mamka mě obdarovává vším, co má na sobě vlka. Halooo, vy jste byli ti, co to nechtěli! :D No nic, tuhle figurku mi dal ale strejda...jeden z těch "mlčících". 


O kokosovém oleji víte dobře, že jsem si ho přála, takže tady se zdržím vyprávění. To samé i přírodní kamenný deodorant - tento je z DMka. 

"Sexy Chiara je silná extravagantní vůně vhodná pro cílevědomou a emancipovanou ženu, která chce být sama sebou. Vyzařuje z ní originalita a jednoduchost". Tak jo, teto, moc děkuju. :D (Vážně ale voní skvěle!)

Naposledy jsem si nechala třífázovou péči na ruce od Mary Kay. Štípněte mě. Stále nevěřím těm výsledkům, co tyhle superheroes dokážou. Jemnější ruce jste ještě neměli. Navíc je požitek si tu kúru dělat. Nejdříve zjemňovač, peeling a potom krém. 



Už se se pravděpodobně hrozně nudíte, takže vám povím jen něco. Babička ze Slovenska byla na Kubě a přivezla mi pár drobností, mezi nimi i pravý kubánský doutník. Dobře, babi? V tu chvíli jsem si opravdu říkala: "No, Aneto, už si asi vážně dospělá." 

Když se mě zeptáte, co bych vynesla z hořícího domu jako první, bude to Werther (můj notebook) a pevný disk (který nutně potřebuje jméno). Ne proto, že můj notebook je nějakej špičkovej a nadupanej, vlastně mu chybí dvě tlačítka a pod nátlakem cizích lidí moc dobře nepracuje (např. když po mě mamka chce promazat fotky), občas se nechce zapnout a nedávno mi zkomatila baterka, ale jak řekla Carrie ze Sexu ve městě: "My whole life was on that computer." Kam tim mířím, že ano? Na fotce se totiž díváte na přírustek do téhle ajťácké rodiny, můj nový terabytový harddisk. Aleluja. 

P.S.: To jablíčkovo-skořicové mýdlo si musíte koupit, voní náádherně! 



Difuzér je nutnost pro každou slečnu/ženu s velkou hřívou a vlnitými vlasy. Jsou hold některé příležitosti jako plesy apod., kde volně uschnuté vlny nejsou úplně to pravé ořechové a potřebujete je něčím vylepšit. 



No a samozřejmě k blogování je nutnost mít správné osvětlení na fotografie. Tahle lampička s pohyblivým ramenem a žárovkou s denním světlem je na to skvělá! 

Tak se koukneme, jak můj vánoční wishlist dopadl? 


Šest z deseti? Tomu říkám úspěch! :) (Navíc mi kamarádka, která bydlí v Anglii, slíbila, že tu Zoeinu taštičku mi ještě pošle.)



Co jste pod stromeček dostali vy a z čeho jste měli největší radost? Byly tyto Vánoce něčím jiné než ty předešlé?


Mějte se krásně a vděčně. 


:)



9 komentářů:

  1. krásné a milé dárečky :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi ma zaujala tá lampa s denným svetlom :) Ešte som o nej nepočula
    http://lifeasiva.blogspot.sk/ :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Existují žárovky s denním světlem, které v podstatě můžeš dát kamkoliv, určitě jsou asi dražší a na spotřebu dražší, ale pro oči určitě zdravější. :)

      Vymazat
  3. Jak se tak dívám do tvého wishlistu, dostala jsi toho většinu co sis přála, což je milé. Ta rtěnka má krásnou barvu a všechny dárečky jsou kouzelné. Ta lampa mě zaujala, ještě jsem o tom neslyšela, ale je to hodně výhodné. Hlavně když si vzpomeneš, že si na něco zapomnělo a potřebuješ to vyfotit a nebo přes den nemáš čas. No pro bloggerku dárek jako stvořený!:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo :) a to mám ještě maličkosti u mamky, nevím, jak jsem si to zasloužila. Po tý lampě se taky podívej, ono stačí jen žárovka. ;)

      Vymazat
  4. I want to read girl online so bad!
    www.daisyperson.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I know! :D I already started and so far it is quite good, easy reading I would say. :)

      Vymazat
  5. Skvělé dárky! Nejvíc mě zaujala ta lampička s denním světlem. Jsi s ní spokojená?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaruš, heleď moc. :) I když se trochu bojím toho pohyblivého ramene, protože u takových se potom pokazej ty dráty. Zatím ale super. :)

      Vymazat

Děkuji za Váš čas. :)