První TAG: Liebster Award

čtvrtek 7. srpna 2014

V blogové atmosféře jsem stále velká amatérka a všechno je mi pořád cizí a nové a uvědomila jsem si, že to není jednostranný fakt. Vždyť vlastně ani vy nevíte nic o mně - proto dnes právě tento druh blogpostu. Neuvažuji o tom, že by TAGy byly pravidelnou dávkou, ale pro zpestření neuškodí. 

TAG má svá pravidla a ty říkají: 
  1. Poděkuj blogerovi, který tě nominoval.
  2. Napiš 11 faktů o sobě.
  3. Napiš 11 odpovědí na otázky, které si dostal/a.
  4. Nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli, aby odpověděli na tvých 11 otázek. 
Poděkování:
Děkuji mé bývalé spolužačce a kamarádce Míše za nominaci. Seš skvělá podpora a navíc talentovaná blogerka! 

Fakta:
  1. Jmenuji se Aneta a bohužel mi už táhne na dvacet. 
  2. Bydlím ve vesnici a jsem za to ráda! Města se mi oškliví. 
  3. Už od dětství si přeju být veterinářka a letos se mi dvířka k tomuhle snu široce otevřela. :)
  4. V září se budu stěhovat do Brna za vzděláním a jsem vyděšená a natěšená zároveň. 
  5. Mám dvě tetování a jsem tvrdým kritikem, co se toho týče. Nesnáším bezduchá a nahodilá tetování. 
  6. Nesnáším, když někdo popotahuje a nemůže se vysmrkat. 
  7. Mám zvláštní obsesi po buřtech na pivě. 
  8. Ve společnosti jsem ráda středem pozornosti (nebudu lhát :D ), přese všechno si ale hrozně užívám chvíle, kdy jsem sama. 
  9. Věřím, že člověk může milovat celý život. 
  10. Jeden z mých největších strachů je lítost - resp. bojím se, že na smrtelné posteli budu litovat věcí, co jsem neudělala. 
  11. K mým největším přání patří charitativní práce pro děti v Africe a na Haiti. 



Odpovědi:
  1. Jaký je tvůj oblíbený seriál? 
    Jsem milovnice seriálů, takže vybrat ten nejoblíbenější je celkem fuška, každopádně určitě musím zmínit Teen Wolf, Gossip Girl a Pretty Little Liars. 
  2. Zdál se ti už někdy sen, který se později splnil?
    Teď si asi vyloženě na nic nevzpomenu, spíš si myslím, že častější byly takové ty sny "deja vu", kdy jsem ve snu byla na místech, kde jsem si myslela, že jsem byla i ve skutečnosti a naopak. 
  3. Děláš pravidelně nějaký sport?
    Kéžby. Skoro 9 let jsem dělala aerobic, ale to už je pasé. Teď cvičím, když potřebuji zhubnout. :D Vlastně ne. Já běhám, skoro pravidelně a často - nestíhám totiž vlaky a autobusy. 
  4. Máš domácího mazlíčka? 
    Máme doma psa, kocoura, morčata, rybičky, ale nic z toho není vyloženě můj vlastní mazlíček. Mého prvního psa jsem musela utratit před dvěma rokama. 
  5. Poznáváš rád/a nové lidi?
    Strašně ráda, musí to být ale spontánní záležitost, jinak se cejtim spíš nesvá. Jinak každopádně zbožňuji seznamovací část, kdy se můžeš ptát a ptát a dovídat se o tom člověku stále nové a nové věci. 
  6. Chodíš rád/a do divadla? 
    Pokud mám na otázku odpovědět doslovně, tak říkám ano...bohužel to neznamená, že tam opravdu chodím a že tam chodím často. Většinou to byla jen školní záležitost. 
  7. Jaký je tvůj styl oblékání?
    Velmi jednoduše - náladový. Zbožňuji podpatky, miluji skejtky. Jak ale dospívám a nabírám ženského sebvědomí, musím říct, že se oblékám více žensky. Sukně, šaty apod. Ráda šokuji. Tmavě fialová rtěnka, polokoženkové legíny, oranžové náušnice k modrému tričku a tak :) 
  8. Byl/a jsi někdy u moře?
    Maximálně jsem přejela La Manche. :D 
  9. Co děláš, když máš špatnou náladu? 
    Bude to znít pateticky, ale píšu. Musím ale podotknout, že blogové psaní a to "moje normální" je něco úplně jiného. 
  10. Co/kdo/jaký blog tě inspiroval, aby jsi začal/a blogovat? 
    Stoprocentně anglická blogerka a youtuberka Zoella, ale ta vášeň "vyjádřit se" tam byla vždycky. 
  11. Píšeš si deníček?
    V podstatě ano, ale ne v tom typickém slova smyslu. Nepíšu o činnostech, o událostech. Je to spíš vyjádření emocí a prolíná se to s úvahami, s mým denním životem to ale souhlasí.  

Otázky:
  1. Co je tvůj největší strach?
  2. V co věříš? (vyznání, směr, teorie, např. karma apod.)
  3. Jmenuj jednu maličkost, co nesnášíš. 
  4. Napiš jaké obyčejnosti ti vykouzlí úsměv na tváři. 
  5. Dokážeš jmenovat svoji nejoblíbenější knížku?
  6. Která slavná či obyčejná žena tě inspiruje?
  7. Pokud by sis mohla vybrat určité historické období, ve kterém by sis mohla vyzkoušet žít, které by to bylo?
  8. Jsi člověk, který obráží obchody a utrácí a nebo si vysníš jednu věc, na kterou si šetříš?
  9. Co si myslíš o vegetariánech a veganech?
  10. Děláš nějakou dobročinnou činnost? (pravidelné přispívání na charity, pomoc v útulcích apod.)
  11. Znáš nějaký pár, který je spolu přes deset let, a patří mezi ty šťastné a milující? 
Nominace:
Upřímně nevím, koho nominovat, protože jsem nováček a tolik českých blogů nesleduji. 
Zatím nominuji:
Deny - http://livycrazydiary.blogspot.cz/

Můžete si ale TAG přivlastnit nebo jednoduše odpovědět do komentářů. :)

Hoďte mi do komentářů váš nejoblíbenější blog českého autora/autorky a já se na to určitě podívám.!

4 komentáře:

  1. Děkuju za milé poděkování :)
    A je mi vážně líto, že už ti táhne na cet ^^ :D
    Buřty ooo, já na ně k tobě někdy dorazim :)
    Jinak největší strach máme stejný, já ho už někde na blogu (myslím že na tom fitness) zmiňovala, jen jsem ho jinak pojmenovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty buřty se už někdy musíme domluvit! :D Třeba to skloubíme s piknikem :)

      Vymazat
  2. Jak tak čtu ten tvůj tag tak je docela fajn.
    Narazila jsem už na spoustu tagů ale ty mě nějak nezaujmuli, ale tenhle vypadá docela dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezký, děkuji. :) Máš blog, chceš nominovat?

      Vymazat

Děkuji za Váš čas. :)